HTML

Magamról

Egy lelkes magyar jelnyelvi tolmács Kaliforniában...:>

 

Kommentek

Videoim

Hasznos linkek

Mindenki jelnyelvet akar tanulni?

2011.12.07. 02:18 :: aslancsi

Nagyon vartam mar a december 6-at, de nem a Mikulas miatt (aki itt amugy is csak 25-en jon ;>), hanem mert ezen a napon lehetett vegre regisztralni a De Anza Foiskola oraira. Mar jo par hete beiratkoztam, es megirtam a felveteli teszteket, de csak ma lehetett felvenni az orakat. Akik elozo felevben is oda jartak mar persze egy hete valogathattak a jobbnal jobb orak kozul, de nekem ma 11-ig kellett varnom, es persze folyamatosan lattam, ahogy fogynak a helyek a kinezett oraimrol. Szoval volt idom attanulmanyozni, hogy melyik tanarrol milyen velemenyeket irtak a neten, es ki is neztem magamnak a legjobb siket jelnyelv profeszort, nagyon jokat irtak rola, es a negativomok is tobbnyire olyanok voltak, hogy nem koveti a tanmenetet, hanem sokszor nekiall vicceket meselni/jeleni. A legjobb arcnak tunik! Ugy latszik itt minden jofej jelnyelv tanart Davidnek hivnak. :>

 

Egy videot is talaltam rola, amit a foiskolan keszitett valaki, amint epp egy sztorit mesel. Mikozben ezt neztem folyamatosan figyeltem, hogy hany szabad hely van meg az oraira...

6-5-4-3-2, 2 hely volt meg 10 ora korul, persze 11-tol tudtam csak regisztralni, es ez a szam addigra 0 lett. :( Csak egy pislogasnyi idom volt szomorkodni, mert a B tervemet kellett bevetni: van egy masik professzor is, akinel meg volt par hely, szoval oda tudtam regisztralni es az o oraira fogok jarni masik 39 jelelni vagyoval. Ez a tanarno nem siket. Amugy itt Kaliforniaban is csak egy iratlan szabaly, hogy jelnyelvet csak hallasserult diplomas tanar tanithat, vagy otthon ez mar hivatalosan is igy van? Vagy meg mindig csak tervezet, hogy tanari diplomaval kell rendelkeznie es hallasserultnek kell lennie annak a szemelynek, aki jelnyelvet oktat? Es otthon is mindenki jelnyelvet akar tanulni es minden sinosz/hallatlan tanfolyam, foiskolai/egyetemi kurzus tele van? Nos azert orulok, hogy egyaltalan maradt meg hely nekem, januar 10-en kezdek...:>

Szólj hozzá!

Címkék: kalifornia siket tolmács sinosz jelnyelv hallatlan amerikai jelnyelv jelnyelvi tolmács jelnyelvi tanfolyam

A bejegyzés trackback címe:

https://hallatlanulangyali.blog.hu/api/trackback/id/tr783444452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása