HTML

Magamról

Egy lelkes magyar jelnyelvi tolmács Kaliforniában...:>

 

Kommentek

Videoim

Hasznos linkek

American Sign Language final grade A+

2012.04.18. 17:49 :: aslancsi

Tegnap neztem csak meg az elozo felevi jegyemet online. Sejtettem, hogy jot kapok, mert van egy online rendszer, ahol lehet kovetni, hogy milyen szazalekokat ad a tanar az egyes feladatokra, de a kis +-ra nem szamitottam az "A" mellett, szoval nagyon orultem. Itt egy reszlet az egyes reszeredmenyeimrol:

 

Azota elkezdodott a kovetkezo felev is, az elso ket orat engedellyel ki kellett hagynom, mert ugye husvetoztunk es szulinapoztunk otthon. A tanar emailen elkuldte az elozo ket ora anyagat, szoval tegnap mar felkeszulten tudtam menni, bar meg mindig kicsit tompa vagyok az idoeltolodas miatt. Ugyanugy heti ketszer lesz 2ora 15perc es szerencsere kevesebben vagyunk. Megint kell majd mennem siketekkel fotozkodnom, illetve rendezvenyekre. Szinten lesznek beadandok egy nagyon erdekes konyvbol, tegnap rendeltem meg, alig varom, hogy megerkezzen.

Jo volt nagyon otthon lenni, de aztan klassz volt hazaerni is. A mosoly le se konyul egy pillanatig sem az arcunkrol, nyilvan ehhez az is hozzajarul, hogy a heten 27 fok van arnyekban itt nalunk. Hetvegen jon at Ana es Satomi hozzank ferjestul sutogetni a kertbe, remelem orulni fognak a magyar szuvenireknek. Ha addig meg nem eszem az osszes turorudit.;> Jovo penteken megyunk az ikerpar Comedy Show -jara, majd megprobalok titokban felvenni egy kis reszletet nektek.

1 komment

Címkék: siket tolmács jelnyelv asl amerikai jelnyelv jelnyelvi tanfolyam siket kultúra

A bejegyzés trackback címe:

https://hallatlanulangyali.blog.hu/api/trackback/id/tr154459376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

finnamoni 2012.04.19. 12:44:50

Gratulálok!!!!!!!!!!!!!! :))
süti beállítások módosítása