HTML

Magamról

Egy lelkes magyar jelnyelvi tolmács Kaliforniában...:>

 

Kommentek

Videoim

Hasznos linkek

ASL tanarom gratulal Kosa Adamnak az amerikai elismereshez

2012.06.07. 18:50 :: aslancsi

Ezt persze meg hetekkel ezelott megtette, amikor bejelentettek a nyerteseket, de azert gondolom meg most is aktualis. Szoval aznap epp ora elejen meselte, hogy a DeafNation iden is kiosztotta az elismereseit, juliusban Las Vegasban lesz a dijatado es akinek van kedve menjen el, es irhat rola beszamolot, ami beszamit az ev vegi jegybe. (Ebben a felevben is 2 siketek altal szervezett rendezvenyre kell elmenni, es fotozkodni, valamint elmenytbeszamolni.) Aztan vartam, hogy jelelje, hogy wow egy magyar dijazott is van, de semmi. Persze en egybol kerdeztem, hogy mit szol, hogy az egyik nyertes magyar, de o csak pislogott, szoval megmutattam neki a DeafNation honlapjan, es nem akarta elhinni. :) Ilyen kerdesekkel kezdett bombazni:

- Tenyleg magyar, marmint Magyarorszagon el?

- Ismered szemelyesen?

- Siket vagy nagyothallo?

- Mit dolgozik? Mit tett a siketekert?

Probaltam valaszolni mindenre, de persze mar ment az ora, mondta, hogy majd otthon elolvassa az eletrajzat, es amugy gratulal. Ora utan kerdeztem tole, hogy akkor gratulalna e meg egyszer en meg felvennem a telefonommal. Ez lett belole:

Eddig Indavideora tettem fel a videokat, de itt nalunk azt olyan lassan tolti be, hogy inkabb ezentul a YouTube-ot fogom hasznalni. Feltoltottem egy regebbit is, amin David jelel a Rubik kockas polojaban, olyan jo volt ujra nezni. Reg talalkoztam vele, mert eleg elfoglalt, amikor o erne ra talalkozni, akkor meg en vagyok suliban vagy yogan. Annyira latszik, hogy mennyire mas a jelelesi stilusuk, Davide szerintem sokkal siketesebb (meg igy a kedvemert lelassitva is:)) es sokkal letisztultabb. Michael Hong Kong-ban nott fel, szoval az ottani jelnyelv volt az elsodleges nyelv szamara, az ASL csak a masodik.

Egyebkent a heten megint dalt kell valasztanom es jelenleg otletem sincs, hogy mit jeleljek majd. Szoval johetnek megint a jobbnal jobb kedvenc dalaitok listai. :> Lehet, hogy megint jelelek nekik egy magyart is. Holnap vegre pentek aztan jo hetveget! :>

 

Szólj hozzá!

Címkék: rubik kocka rubik siket jelnyelv asl amerikai jelnyelv siket kultúra

A bejegyzés trackback címe:

https://hallatlanulangyali.blog.hu/api/trackback/id/tr394572172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása