HTML

Magamról

Egy lelkes magyar jelnyelvi tolmács Kaliforniában...:>

 

Kommentek

Videoim

Hasznos linkek

Kaliforniai Karácsony 2.

2011.12.09. 05:32 :: aslancsi

Este elmentunk setalni itt a kornyeken, hogy lefotozzak nehany hazat. Nem is emlekszem, hogy mikor mentem legutobb gyalog barhova is, itt mindenki kocsival jar, hiszen ha csak a legkozelebbi kis boltba (ami supermarket meretu) szeretnek elsetalni, akkor az kb. 30 perc lenne oda es 30 perc vissza. Ami nem hangzik veszesnek egyaltalan, de ha mar veszek par dolgot, akkor nem birom el, mivel itt nincs 1 literes tej, a legkisebb kiszereles 1 gallon (3.785 liter). Neha biciklivel szoktam menni a konyvtarba, de teny, hogy nagyon el lehet itt kenyelmesedni. A delutani kepeket is ugy keszitettem, hogy a pilates oramrol jottem haza kocsival, amikor meglattam egy durvan kidekoralt hazat, akkor megalltam, kiszalltam, lefotoztam, visszaszalltam, tovabbmentem. Amugy tobb helyen nem tudtam megallni, mert nem volt hely a haz elott, sot olyan is elofordult, hogy pont jott a tulajdonos, es buszken konstatalta, hogy milyen jo munkat vegzett, hiszen epp megorokitem...:>

Nos jojjenek az esti, hangulatos kaliforniai hazikok, amik minden kepzeletunket felulmultak:

Szólj hozzá!

Címkék: amerika kalifornia karácsony dekoráció hellókarácsony

A bejegyzés trackback címe:

https://hallatlanulangyali.blog.hu/api/trackback/id/tr833449755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása