HTML

Magamról

Egy lelkes magyar jelnyelvi tolmács Kaliforniában...:>

 

Kommentek

Videoim

Hasznos linkek

Ki az amerikai jelnyelv tanarom magyar siket baratja???

2012.01.20. 07:28 :: aslancsi

Tul vagyok a masodik heten a suliban, mar kevesbe vagyok zombi, kezdek belerazodni. A jelnyelv oran nagyon sokan vagyunk, nem is korben ulunk, hanem egy nagy eloado teremben, szoval szerintem abszolut nem idealis, de sokszor dolgozunk parban es tobbszor ki kell allni a tobbiek ele es jelelni. Ma vegre ram kerult a sor, hogy bemutatkozzam, mert eddig meg nem sikerult egy szot sem valtanom a professzorral. Az orak utan mindig annyian akarnak beszelni vele, nekem meg rohannom kell a kovetkezo oramra. Szoval egeszen a mai napig azt gondolhatta, hogy en is egy atlagos amerikai tanulo vagyok. De ma sikerult kihasznalnom azt az 5 percet amit kaptam, kialltam a csoport ele es eljeleltem mindent. Amikor a Hungary szot jeleltem, akkor a tobbseg ures tekintettel nezett, ahogy ezt mar megszoktam, (Errol mar elkezdtem egy bejegyzest irni, hogy eddig milyen reakciokkal talalkoztunk, amikor valaszoltunk a Where are you from? kerdesre. Kedvencem reakciom: Az melyik allamban is van?) de Michael, a jelnyelv professzor szeme felcsillant. Ora vegen odajott es mondta, hogy neki van egy siket magyar baratja....MI??? Tenyleg ennyire kicsi a vilag? Aztan persze kerdeztem a nevet, de azt mondta nem emlekszik csak a nevjelere, ami F (daktil) kezforma, es mintha a tea magyar jelet mutatnank. Persze meg ezer kerdes eszembe jutott, hogy kozelebb keruljek a megoldashoz, de egyreszt tolongtak korulottem valamint kezdodott a kovetkezo oram a Campus masik feleben. Szoval mondta, hogy majd legkozelebb meg dumalunk, ami jovo kedden lesz. Furdal a kivancsisag: KI LEHET AZ? Segitsetek megfejteni ezt a rejtelyt, itt van egy kep a tanaromrol:

 

Koszonom, hogy tobben is megosztottatok a legutobbi bejegyzesemet a siket kulturarol, ott olvastam a kommentekben, hogy paran mar jartatok a fremonti siket iskolaban, es ott is dolgozik magyar siket, szoval ha legkozelebb arra jarok, mindenkepp megkeresem ot. Az egyik poszt alatti hozzaszolasra itt szeretnek reagalni: Nem arrol van szo, hogy ne lennenek "nyitottak es felvilagosultak" a siketek, hanem neha ok is szeretnenek lazitani egy kicsit. Ez olyan mint amikor egy fogorvos elmegy egy tarsasaggal bulizni es amikor kiderul, hogy mivel foglalkozik, akkor sokan nyitott szajjal kozelitenek fele, hogy vessen egy pillantast tomott/szuvas/lukas fogaira. Biztos ok is szivesen beszelgetnek a szajuregrol es adnak tanacsokat, ahogy a siketek is segitenek pontositani a jeleidet egy klub rendezvenyen, de ha valaszthatnanak, akkor ezt inkabb munkaidoben tennek. :> Amugy egesz sok program van ami kozul valasztanunk kell, es az egyik pont holnap este lesz az egyik helyi Starbucksban, meg nem dontottem, hogy elmegyek e...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hallatlanulangyali.blog.hu/api/trackback/id/tr243592228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása