HTML

Magamról

Egy lelkes magyar jelnyelvi tolmács Kaliforniában...:>

 

Kommentek

Videoim

Hasznos linkek

ASL hazi feladatok

2011.07.28. 18:21 :: aslancsi

A tegnapi oran mondta David, hogy elutazik tobb mint egy hetre, ezert jovo heten nem lesz orank, de feljelelt par videot, es azoknak a forditasat kell megcsinalnom, szoval tudok gyakorolni. Es amikor elohuzta a taskajabol az uj iPad 2-t, akkor nagyon elkezdtem nevetni, eleinte nem ertette, hogy miert. Es akkor emlekeztettem ra, hogy par honappal ezelott jelelte fel, hogy San Franciscoban a sok sznob hogyan allt a kigyozo sorban, hogy elsokent megvehesse az uj ketyeret. Akkor ugy fejezte be a kis videot (amit az elozo postom alatt lathattatok), hogy `nah vajon en meg fogom venni? NOT!` :D Nos ennek kapcsan keszult egy masik video tegnap, ahol elmeseli, hogy megis megvette, mert nagyon sok mindenre tudja hasznalni, szinte elengedhetetlen..;>

 

Mondjuk en is igy voltam az iPhone 4-el, hogy nekem ugyan nem kell, aztan amiota van nagyon szeretem. Peldaul most, hogy itt voltak Jani szulei es 2 hetig minden nap vittem oket varost nezni nagyon hasznos volt, sokszor kisegitett peldaul az Around Me alkalmazas. Es ha repulunk, akkor a beszallokartyakat sem nyomtatjuk ki, hanem csak a telefont tartjuk oda a QR kod leolvasohoz, illetve amikor a Groupon-on talalok valami jo dealt, akkor a kuponokat sem szoktam soha kinyomtatni. Ezeket nyilvan nem csak iPhone-al lehet megcsinalni, peldaul akarmelyik Android is tokeletesen alkalmas ra, csak ugy eszembe jutott.

Nos jo ASL video bongeszest, ha valakit erdekel a forditas, vagy vmi nem tiszta, akkor csak szoljon es megirom.

Szólj hozzá!

Címkék: 2 san francisco ipad jelnyelv asl amerikai jelnyelv

A bejegyzés trackback címe:

https://hallatlanulangyali.blog.hu/api/trackback/id/tr213107883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása